شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون باب الحوائج 

شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون باب الحوائج 

تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹
ملیحه یونس زاده گفت: بر همین اساس اجرای طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون قرار دارد و این طرح هر شنبه شب در بین اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به اجرای طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: در دومین رویداد ملی فهما، فعالیت های کتاب و کتابخوانی کانون ذیل رواق کتاب در حال اجرا است.
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت بیان کرد: بر همین اساس اجرای طرح شنبه های کتاب در اولویت برنامه های فرهنگی کانون قرار دارد و این طرح هر شنبه شب در بین اقامه نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

 

 




وی بیان کرد: در طرح شنبه های کتاب، یک کتاب خوب و مفید توسط امام جماعت مسجد معرفی شده و بخشی از آن برای نمازگزاران خوانده می شود تا نمازگزاران نسبت به خوانش آن کتاب ترغیب شوند.
 

 





یونس زاده فعالیت های اجتماعی را یکی دیگر از برنامه های کانون برشمرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا، یکی از فعالیت های کانون تهیه و توزیع ماسک رایگان است که در قالب طرح ملی راهکار ۲ اجرا می شود.

 




مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: به همین منظور روزانه با مشارکت بانوان مسجدی ماسک های قابل شستشو دوخته شده و سپس با کمک جوانان مسجدی در بین اهالی محله مسجد به ویژه خانواده های نیازمند محله توزیع می شود.

 




وی ابراز کرد: همچنین با کمک جوانان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج، مسجد و محله هفته ای یکبار ضدعفونی می شود.

 

 



یونس زاده اظهار کرد: این اقدامات در راستای حفظ سلامت اهالی محله مسجد انجام می شوند و امیدواریم هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا نابود شود.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز بچه های مسجدی کانون در طرح غربالگری با بهیاران خانه بهداشت همکاری کرده و به همین منظور افراد دارای بیماری زمینه ای را شناسایی می کنند و سپس راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به آنها آموزش می دهند.

پایان پیام/ 586